dinsdag 18 augustus 2015

ZOO | 180815

Gister ben ik met mijn lieve mama en zus naar de dierentuin geweest. Het weer was niet al te best dus we hebben geluk gehad dat wij naar Burger Zoo gingen. In deze dierentuin zijn namelijk veel dingen binnen. Het is echt een geweldige dierentuin, waar ze de leef omgevingen van de dieren zo goed mogelijk hebben proberen na te maken. Zo is er een safari, een woestijn, een bush etc. Ook is er een super groot aquarium waar ik wel uren lang naar de verschillende vissen kon staren. Ik heb super veel foto's gemaakt en daar wil ik er een paar van delen met jullie, enjoy!








































wat vind jij van deze foto's? Ben je ooit in Burger Zoo geweest?


11 opmerkingen:

  1. This place is stunning.
    I love the animals and your shots

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! This looks so much fun!
    xo, Jane
    http://www.fitfabfunmom.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die dierentuin is zo leuk! Mooie foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om te doen op zo'n druilerige dag! Zelf ben ik nog nooit in de Burgers Zoo geweest.
    Ik vind je foto's opvallend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie foto's, heb helemaal zin om naar de dierentuin te gaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, these photos are amazing...you captured the zoo so beautifully!

    http://ourruins.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben niet zo'n fan van zoo's dus ik ga er zelf niet naar, maar je hebt wel knappe foto's gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Baby giraffes, zo schattig <3 Ik ben ooit heel lang geleden in Burgers Zoo geweest als ik het me goed kan herinneren ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Burgers Zoo is echt heel leuk, ik blijf ook altijd (te) lang naar vissen staren.

    BeantwoordenVerwijderen