maandag 30 november 2015

Alyss | 301115

Een paar weken terug leerde ik via instagram de winkel Alyss kennen. Bij deze webshop verkopen ze sieraden die ik echt prachtig vind. Ik houd erg van gouden sieraden, maar meestal vind ik ze too much. Alyss weet daarin goed te 'balanceren'.Afgelopen week kreeg ik een berichtje van de webshop, en na wat contact besloot ik een sieraad te bestellen. 


Dit is hoe ik het pakketje binnenkreeg. Echt super leuk! Ik vind het altijd fijn om te zien dat mensen wat extra tijd nemen om iets leuk te verpakken. De webshop staat beschreven als een site waar ze sieraden verkopen die goudkleurig en verfijnd zijn. Minimalistisch, modern en chic. Dit maken ze dan ook zeker waar. Niet alleen in de producten die ze verkopen, maar ook in de look van de verpakking.


Toen ik het kartonnetje open maakte zat de ring nog weer verpakt in een klein zakje, met een super leuk stickertje erop! Je kan in ieder geval niet zeggen dat ze niet hun best hebben gedaan :).


En dit is hem dan! Ik vind hem echt prachtig. Hij is precies hetzelfde op de foto, en hij zit precies goed. Ik ben dol op gouden sieraden, maar meestal zijn ze erg prijzig. Alyss verkoopt daarentegen de sieraden voor een hele mooie prijs. Ik ga deze ring zeker vaak dragen.

Wat ik leuk vind aan de site is dat ze bij elk product een goede beschrijving hebben geplaatst, en ook sieraden erbij hebben gecombineerd. Zo werd bij deze ring een paar oorbellen aangeraden. Ik vind erg tevreden over deze ring, dus misschien komen de oorbellen er ook nog wel bij!

Kenden jullie deze webshop al?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten