woensdag 23 december 2015

High tea | 231215

mijn moeder zus en ik wilden al een tijdje wat gezelligs met elkaar doen, en afgelopen zondag kwam het er dan eindelijk van. We gingen een high tea doen bij 'De 3 zussen' in Rhenen. Het pand is aangekleed in een moderne stijl, en door de mooie paarse belichting & het haardvuur ontstaat er een warme sfeer. Ik heb enorm genoten van de lekkere hapjes, en natuurlijk de thee.





Ze hadden meer dan genoeg keuze wat betreft de smaakjes van de thee. Ik heb er dan ook drie geprobeerd en ik vond ze allemaal erg lekker. De thee zakjes zaten verpakt in een leuk doosje met aan de binnenkant een verhaaltje over waar de thee vandaan kwam.



Bij een high tea kan je natuurlijk ook lekker smullen van hapjes. We kregen echt super veel zoete maar ook hartige 'gerechtjes'. De bovenste laag (zie de bovenste foto) bestond uit allerlei zoete hapjes; brownies, muffins, cheesecake, druiven, koekjes etc. Op de laag daaronder lagen heerlijke broodjes belegd met tonijnsalade en een paar met pate. Op de onderste laag lagen sandwiches met kaas en ham, zalm en brie en gegrilde kip. Hmmmm! Wat was dat heerlijk zeg. Ook was er nog een plaat met scones, saucijzen broodjes en mini quiches. Ik heb van alles wat geproefd, en oh wat zat ik vol. Opgegeven moment zat ik toch echt vol, maar het liefst had ik alles opgegeten.


Natuurlijk was het niet alleen heel lekker maar ook erg gezellig. Het was al een tijdje dat ik, mijn moeder en mijn zus wat leuks hadden gedaan met zijn drieën. We hebben alle drie een druk leventje maar het was toch fijn om even wat tijd samen door te brengen en lekker te kletsen, maar vooral ook veel te lachen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten