maandag 14 december 2015

ILB | 141215

Afgelopen zondag ben ik met mijn lieve zus naar het I love beauty event geweest. Dit event is een idee van Cynthia (misslipgloss). Vorig jaar ging ik daar ook heen met mijn zus, en omdat we toen zo'n leuke dag hadden gehad, besloten we dit jaar weer te gaan. Ik ben niet heel veel bezig met beauty maar een dagje leuk rond kijken, dingen leren en leuke dingetjes kopen.. daar zeg ik geen nee tegen. 




Op het event waren niet alleen beauty stands maar ook anderen, waaronder 'Te leuk hout'. Ik kende deze webshop nog niet, maar wat hebben zij onwijs leuke spulletjes zeg! Ze verkopen designer stoelen, lichtjes, kaartjes, en zelfs tipi's! Op de foto hierboven zie je een hangend plantje waar ik erook een van heb gekocht. Ik vind dat echt een leuk item om in mijn kamer op te hangen. 


ook verkochten ze bij deze stand leuke krijt bordjes, met ook hele leuke tekstjes erop geschreven. En daarmee moest ik natuurlijk op zijn aller charmanst poseren.


Ook liet mijn zus haar wenkbrauwen doen bij beauty blogger; Serena Verbon. Het resultaat zag er erg goed uit, en het leukste was dat ze dit deed met oogschaduw. Je leest het goed; oogschaduw. Wenkbrauw potloden zijn dus nu voor eeuwig overbodig haha :).


Tussendoor even bijkomen van het rond struinen en tassen tillen met een lekkere lunch erbij. Ik nam een broodje brie met honing en sla. Wat was dat brood onwijs lekker, de rozemarijn erop maakte het helemaal af. Ook zie je op de achtergrond nog een muffin, die ook heerlijk was. Even genieten was dat.


Na de lunch gingen we maar in de rij staan voor Xelly Cabau van Kasbergen. zij is visagiste, en heeft een boek geschreven. Mijn zus had het boek al en moest hem natuurlijk even laten signeren. Het is echt een super handig boek als je geïnteresseerd bent in beauty. Er staat stap voor stap in uitgelegd hoe je make-up aan kan brengen, en wat het beste past bij jou huid en gezicht.


Ook was er op het event een fashiontruck. Het zag er echt super leuk uit. De kleding zelf sprak mij niet heel erg aan, maar het concept is echt super!


Er was echt een ding waar ik mij heel erg op had verheugd; de stand van lush. helaas viel deze wel erg tegen. Hij was super klein en ze hadden weinig producten meegenomen. Ondanks dat heb ik wel een product kunnen vinden. Mijn zus bracht wat lipscrub op mijn lippen aan en mijn lippen werden direct enorm zacht en ik was verliefd. ik moest en zou de scrub hebben en ik kocht hem dan ook. Niet alleen ik was enthousiast maar mijn ouders ook, ik heb namelijk met mijn enthousiasme mijn ouders gelijk gedwongen om het ook te proberen. Dit is dus echt een aanrader voor zachte lippen :).

Ik heb echt een hele leuke dag gehad, en leuke dingen gekocht. Over de dingen die ik heb gekocht, laat ik waarschijnlijk nog wel zien in een andere post.

Ben jij naar het I love beauty event geweest?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten