maandag 7 december 2015

polette | 071215

Zoals ik in mijn berichtje met vintage kleding vertelde, heb ik twee brillen besteld bij Polette. Omdat dit bedrijf de pakketjes verzend vanuit Frankrijk duurt het wat langer voordat je het binnen hebt, maar vanochtend was het er dan eindelijk. Het heeft uiteindelijk twee weken geduurd, en soms ben ik wat ongeduldig, maar oke.. na die twee weken heb je dan ook wel wat leuks!



Zo kreeg ik de brilletjes binnen. Wat een onwijs leuk tasje zit eromheen! Echt heel leuk. Ik kreeg al vragen van vrienden en vriendinnen van; huh? maar heb jij een bril nodig dan? het antwoord is nee. En ja sommige vinden het dan onzin en raar dat ik brillen koop, maar ik vind het leuk. Ik zie een bril niet alleen als een hulp middel maar ook als een accessoire. Waarom zou je als iemand met 'normale' ogen niet een bril kunnen dragen als je dat leuk vind?!


Dit zijn ze dan! Ole en Zanziba, haha :). Omdat ik nog niet zo bekend was met Polette, en überhaupt niet wist of ik het wel echt leuk zou vinden heb ik voor twee goedkope modelletjes gekozen. Deze waren allebei slechts 6,99. Ik wilde eerst wat uitproberen, en als het mij bevalt kan ik altijd nog een ander montuur bestellen. Nu moet ik wel zeggen dat als je een bril op sterkte nodig hebt dat er nog wel kosten bij komen, maar dan nog zijn de brillen echt super goedkoop.


Een leuke foto maken met bril lukte nog niet echt. Ik wilde het jullie toch even laten zien. Terwijl ik mezelf aan het uitlachen was vanwege de idiote foto's die ik had gemaakt ontstond deze foto. Heel charmant. Ik heb geen foto met het andere model, maar ik moet ook wel zeggen dat ik deze leuker vind staan. Ik zag vorige week ook op de site van Polette een nieuwe en hele toffe collectie staan; 'l'atelier'. Misschien dat ik er daar ook nog een van ga bestellen. I'll let you know!

Kenden jullie Polette al? Zou jij een bril dragen als accesoire?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten