vrijdag 19 februari 2016

Helix | 190216


Alweer bijna een maand geleden liet ik een Helix piercing in mijn oor piercen. Ik wilde dit al een hele tijd maar was steeds op zoek naar een goede pierceshop. Uiteindelijk was ik er niet echt meer mee bezig. Maanden verliepen en toen kwam het opeens weer in mij op, en ik wilde het nog steeds. uiteindelijk heb ik mij laten piercen bij AK On the Move . In het begin deed het wel een beetje pijn, maar dat was ook logisch; het is en blijft een wondje. 



 Hieronder wat fotootjes die ik met jullie wilde delen. Zoals jullie kunnen zien is mijn huid niet al te zuiver, maar dit komt omdat ik al zo'n vier jaar last heb van acne. ik krijg behandelingen hiervoor ( zo ook afgelopen week) en daarna is mijn gezicht altijd versierd met 'prachtige' rode vlekjes. maar goed ik wilde immers mijn piercing laten zien. Dus; dit is hem dan. hij is nu nog eenie meenie, maar ik kan echt niet wachten tot er een ringetje in mag/kan.



De dag dat ik mijn Helix piercing liet piercen begon het al te kriebelen voor meer piercings in mijn oor. Dus misschien komt er nog een tweede Helix piercing bij. Ook heb ik afgesproken met mijn zus om binnenkort met z'n tweetjes een tweede gaatje te laten schieten. Ik kan niet wachten!

Wat vinden jullie ervan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten