zaterdag 21 mei 2016

NIKON

Al die tijd dat ik aan het bloggen was, fotografeerde ik met de camera van mijn vader. Ik wilde al tijden een eigen camera, en nu ik over enkele maanden naar Arnhem ga werd het wel echt een 'must'. precies de week dat ik wat aan het rondsnuffelen was op het internet vertelde Ishara mij dat ze haar oude camera wilde gaan verkopen. Dit kon geen toeval zijn toch?! Ik wilde natuurlijk wel eerst goed nadenken maar zei tegen haar dat ik zeker wel interesse had. Op het internet keek ik wat rond naar verhalen en foto's gemaakt met de Nikon D3200, die ik dus misschien zou gaan overnemen. Ishara had mij al wel verteld dat het een enorm fijne camera was om mee te beginnen in de spiegelreflex fotografie. Wat voor mij enorm handig zou zijn, aangezien ik niet heel ervaren ben met fotograferen. Na een tijdje goed nagedacht te hebben besloot ik een berichtje te sturen en al snel had ik mijn eigen camera voor mijn neus staan.




In dit berichtje wil ik graag even wat fotootjes met jullie delen die ik afgelopen twee dagen heb geschoten. Ik ben gewoon wat aan het rotzooien geweest, en heb er erg van genoten. Ik maakte vooral foto's van mijn plantjes en gedroogde bloemetjes.. Want die zijn altijd mooi (hihi).






En tenslotte nog twee foto's van mij in mijn favoriete kohl truitje, gesloten ogen en een lach door de felle flits + een badhairday. Ik ben enorm blij met mijn nieuwe schatje en ik kan niet wachten om er allerlei prachtige beelden mee vast te gaan leggen. Ook heb ik al zin om mij te verdiepen in het gebruik van de camera en de verschillende soorten lenzen die ervoor zijn. 


Wat voor camera heb jij?


ps; dankjewel lieve lieve Ishara ❤︎




15 opmerkingen:

  1. Ik heb precies dezelfde camera!! :) Echt super leuk dat je hem over kon nemen, je hebt al wat prachtige plaatjes geschoten. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh wat toevallig! En ja ik ben erg blij dat ik hem heb over kunnen nemen.

      Verwijderen
  2. Prachtige foto's en de cactusjes zijn zo cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn dat je nu zelf een camera hebt! Leuk al die foto's van plantjes :) En mooi topje heb je aan op de laatste foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!! Heb zelf de Canon EOS 600D, er ging ook echt een wereld voor me open toen ik eindelijk zelf een spiegelreflex had :)

    XO Lauren | www.laurenlouvaine.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuk nieuws zeg! Wat een prachtige foto's heb je al gemaakt, wauw! Talent!
    XO IMKE | Pastellics

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf heb ik ook een spiegelreflexcamera van Nikon waar ik heel tevreden over ben!
    Trouwens... Je haar zit best wel goed, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha naja bedankt ! een badhairday houdt bij mij meestal in dat mijn
      haar alle kanten op wil gaan staan. Heb ik op deze foto's nog redelijk
      goed kunnen verbergen haha :)

      Verwijderen
  7. Wat gaaf dat je nu je eigen camera hebt, mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb sinds kort ook een nikon, de d5200, ben er heel blij mee! Je laatste foto had mooier geweest zonder flits denk ik, maar vind ze al goed gelukt verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de tip! En ik denk het ook wel ja.
      Ik heb gewoon echt de eerste foto's die ik heb gemaakt online gezet,
      ik ben nog dingen aan het uitvogelen. :)

      Verwijderen
  9. Aahh, Nikon! Ik heb zelf altijd met Canon gefotografeerd, maar volgens mij maakt dat helemaal niet zoveel uit. Lekker veel schieten ermee, dat is het leukste wat er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg, een nieuwe camera. Mooie resultaten. Ik wil ook nog steeds een nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen