dinsdag 12 juli 2016

Proefiz

Hongerig keken we naar de menu kaart, heerlijke verse broodjes, panini's en taartjes. We waren beide nog nooit op dit plekje geweest, en genoten van de heerlijke zachte stoelen waar we in weg zakten. Ik tuurde om mij heen en genoot van de rust, eindelijk kon ik even zitten. We begonnen met een klein stukje red velvet cake met wat koffie en warme chocomelk, en het werd alleen maar beter.









deze fijne lunch ging verder met een baguette met zalm en een panini met mozzarella en tomaat. Ishara en ik konden beide geen keuze maken tussen deze twee heerlijke broodjes en we besloten hem te delen. Terwijl Ish nog een belangrijk belletje moest doen genoot ik alvast van mijn eerste hapjes van de panini. 

Diezerstraat 91 Zwolle




12 opmerkingen:

  1. het was zo lekker en echt een hele gezellige dag liefje !
    xx Ish

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doe ik ook altijd, wanneer ik samen met iemand anders ergens een hapje ga eten. Dan delen we altijd alles, zodat we van alles wat kunnen proeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah leuk! Wat een goed idee om het eten te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heeel lekker uit, ik krijg er helemaal trek van!
    Ziet er supergezellig uit daar op de foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah leuk, hier ben ik ook geweest toen ik in Zwolle was. Die red velvet cake, zo lekker he <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh, wat fijn! Ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah dat ziet er heerlijk uit! Lijkt me een gezellig plekje!

    BeantwoordenVerwijderen