maandag 5 september 2016

XVIII

de dag dat je "alles" mag. die was vandaag. Vandaag werd ik namelijk 18, en het was een fijne dag. Een lange dag op de academie, maar daardoor was het zeker niet minder feestelijk. Als er een plekje is waar ik mij thuis voel dan is het daar wel. ik sloot de dag af met hele lieve mensen bij "Happy Italy" en daar hebben wij genoten van een heerlijk, grote pizza.







Gister vierde ik mijn verjaardag al met mijn familie, en dat was ook erg gezellig. we genoten van de gesprekken met elkaar en de fijne muziek op de achtergrond. Het was een relaxte middag.
Vroeger lag ik altijd nachten wakker voordat ik jarig was, en telde ik de uren, dagen en zelfs secondes af. Ik denk hier nog vaak aan, en vind het jammer dat naarmate je ouder word , deze gevoelens verdwijnen. Jaren terug was je echt helemaal in het moment, en nu is het zomaar een dag. Ik probeer er elk jaar weer mijn eigen feestje van te maken, zodat ik toch nog als een klein kindje kan genieten van mijn oh zo belangrijke verjaardag. Zo ontstonden ook deze foto's. afgelopen week ging ik met Michelle foto's schieten in het bos met prachtige ballonnen erbij. en oh wat hebben wij een lol gehad. Van dat soort kleine momentjes kan ik echt genieten.




7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Super leuke foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke foto's en wat heb je een super toffe rok aan! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteeeeerd!! Wat een leuke fototjes, hoop dat je nog een hele leuke dag hebt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd, en wat een mooie foto's! :) Liefs, Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd!! De foto's zijn zo leuk met die ballonnen! Maak er een mooi jaar van<3 X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! 18 jaar is een hele leuke leeftijd (neem het aan van een ervaringsdeskundige haha) Erg leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen